Καλέστε τώρα: 2102615284, 6974720902

Blog - διατροφικές συνήθειες

Αρχική / Blog

5 βήματα για να δημιουργήσεις μια ισορροπημένη διατροφή

Ένας οδηγός που θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα.

Μάθε περισσότερα

Εξισορρόπησε τις ορμόνες σου με φυσικό τρόπο

Τοφαγητόπαίζεισημαντικόρόλοστηνεξισορρόπηση της διάθεσης και της ενέργειάς σου, αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που ίσως δεν έχεις σκεφθεί. 

Μάθε περισσότερα

Πως να καταπολεμήσεις τις λιγούρες

Έχεις κουραστεί οι λιγούρες να κυριαρχούν στη ζωή σου και θέλεις να βελτιώσεις τη σχέση σου με το φαγητό;

Μάθε περισσότερα

Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν ακολουθείς δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων

Ποιες είναι οι συνέπειες για τον οργανισμό σου όταν αποφεύγεις την πρόσληψη υδατανθράκων;

Μάθε περισσότερα

Εργάζεσαι από το σπίτι; 10 συμβουλές για να παραμείνεις υγιής

Τι μπορείς να κάνεις για να καταφέρεις να τρέφεσαι σωστά και να ασκείσαι, ενώ δουλεύεις από το σπίτι.

Μάθε περισσότερα

Πως η ρύθμιση του σακχάρου μας βοηθά να χάσουμε λίπος

Πως μπορούμε να εξισορροπήσουμε τη γλυκόζη στο αίμα μας και να πετύχουμε υγιή απώλεια βάρους

Μάθε περισσότερα

Πως να υιοθετήσεις μια χορτοφαγική και πιο βιώσιμη διατροφή για τον πλανήτη

Όταν κάποιος ξεκινά να υιοθετεί μια χορτοφαγική διατροφή, σημαίνει είτε ότι δεσμεύεται να προσθέσει περισσότερα φυτικά τρόφιμα στα γεύματά του είτε ότι αντικαθιστά όλες τις ζωικές τροφές. 

Μάθε περισσότερα

5 tips για την υγεία του εντέρου

Ο καθένας μας έχει ένα μοναδικό συνδυασμό μικροβίων στο έντερό του. Υπάρχουν απλές πρακτικές που μπορείς να δοκιμάσεις για να βελτιώσεις το μικροβίωμά σου. 

 

Μάθε περισσότερα

Πήρες βάρος με την καραντίνα. Δεν είσαι ο μόνος!

Σε μια εποχή αβεβαιότητας σαν αυτή που διανύουμε, είναι λογικό κάποιος να στρέφεται στο φαγητό για να ξεπεράσει το άγχος ή τη βαρεμάρα του.

 

Μάθε περισσότερα

Χρειάζεσαι πάντα ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής;

Ένας κοινός φόβος είναι ότι θα χάσουμε τον έλεγχο με τις θερμίδες και το βάρος, όταν ακολουθούμε τον διαισθητικό τρόπο διατροφής, όταν τρώμε δηλαδή ότι θέλουμε σύμφωνα με την όρεξή μας.

Μάθε περισσότερα

Το πρόβλημα με τους στόχους στη διατροφή και την υγεία

Πολλές φορές με ρωτάνε στην αρχή ενός προγράμματος διατροφής.

Τι στόχο έχουμε;

Μάθε περισσότερα

Όχι δίαιτα: διαισθητική διατροφή

Η διαισθητική διατροφή δεν είναι δίαιτα. Δεν υπάρχουν περιορισμοί, μέτρηση θερμίδων ή θρεπτικών συστατικών, και καμία κριτική προς το φαγητό ή τον εαυτό σου.

Μάθε περισσότερα

Γιατί δεν μπορώ να σταματήσω να τρώω

Ανησυχείς επειδή δεν μπορείς να σταματήσεις να τρως;! Αυτό που χρειάζεσαι δεν είναι ούτε μεγαλύτερη θέληση,

ούτε αυστηρότερη δίαιτα αλλά...

Μάθε περισσότερα

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσεις βάρος

Το συνηθέστερο λάθος που κάνουμε όταν αρχίζουμε μια δίαιτα απώλειας βάρους είναι ότι προσπαθούμε να υιοθετήσουμε

πολλές νέες υγιεινές συνήθειες ταυτόχρονα…

Μάθε περισσότερα

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε δίαιτα;

Προσπαθείτε να χάσετε κιλά, έχετε μια κακή σχέση με το φαγητό, έχετε αντιμετωπίσει το φαινόμενο γιο- γιο και αγωνιάτε πιστεύοντας ότι ποτέ δεν θα τα καταφέρετε; 

Βρείτε μερικές αλήθειες που θα ήθελαν να γνωρίζουν από πριν αυτοί που κατάφεραν να χάσουν βάρος:

Μάθε περισσότερα

Γιατί το «φαινόμενο γιο-γιο» στη δίαιτα είναι επικίνδυνο;

Το «φαινόμενο γιο- γιο» ή «ανακύκλωση βάρους», περιγράφει την επαναλαμβανόμενη απώλεια και πρόσληψη βάρους, μετά τη δίαιτα. 

Τι είναι και ποιοι λόγοι το καθιστούν επικίνδυνο;

Μάθε περισσότερα

Πώς να διατηρήσετε υγιεινές συνήθειες & βάρος στο ταξίδι;

Η διατήρηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών και του βάρους στο ταξίδι μπορεί να είναι δύσκολη.

Ποιος θέλει δυσπεψία, διαταραχές στο στομάχι ή χαμηλή ενέργεια όταν ταξιδεύει;

Μάθε περισσότερα

Μπορώ να αδυνατίσω χωρίς προσπάθεια;

Κανείς δεν θέλει να σπαταλάει χρόνο, χρήμα και ενέργεια όταν πιστεύει ότι δεν θα τα καταφέρει στη δίαιτα 

Το ερώτημα που προκύπτει όμως εδώ είναι:

Μάθε περισσότερα

Ποιο είναι το μέγεθος της μερίδας των δημητριακών πρωινού

Τι είναι μια μερίδα; Πως καθορίζεται το μέγεθος δημητριακών ανά ηλικιακή ομάδα;

Δείτε ότι θέλετε να ξέρετε για τα δημητριακά πρωινού εδώ!

Μάθε περισσότερα

Πως να μειώσεις την πρόσληψη νατρίου στη διατροφή;

Η χρήση της αλατιέρας δεν είναι η κύρια αιτία της μεγάλης πρόσληψης νατρίου στη διατροφή μας. Στην πραγματικότητα...

Μάθε περισσότερα